39,6121$% -0.01
46,2262€% 0.13
54,2909£% 0.09
4.226,86%-0,07
3.322,79%-1,35
9.448,90%3,36
Türkiye’nin lider seyahat sitesi ENUYGUN.com, bayram ve yaz tatili gibi yoğun tatil dönemleri ile birlikte otobüs hizmetlerinde kullanıcı memnuniyetini en üst seviyeye çıkarmayı hedefliyor. Bu doğrultuda, yapay zekâ teknolojilerinin entegrasyonu ve 7/24 canlı destek hizmetlerinin güçlendirilmesiyle, kullanıcı deneyimi önemli ölçüde iyileştirildi.
Yapay zekâ destekli çağrı sisteminin entegrasyonu ve müşteri hizmetleri süreçlerinin iyileştirilmesi sayesinde, ENUYGUN.com, kullanıcıların ihtiyaçlarına en hızlı şekilde yanıt vererek müşteri memnuniyetinde anlamlı bir artış sağladı.
10 Binden Fazla Çağrı, Yapay Zekâ Sistemi Üzerinden Yönetildi
ENUYGUN.com’un otobüs hizmetleri kapsamında devreye alınan yapay zekâ destekli çağrı sistemi, özellikle bayram döneminde büyük bir yoğunlukla kullanıldı. 10 binden fazla çağrı, yapay zekâ sistemi aracılığıyla alınırken, yüzde 53 oranında çözüm AI ile sağlandı. Hem yapay zekâ hem de müşteri hizmetlerinin iş birliği ile yüzde 96 başarı oranı sağlanılarak kullanıcı deneyiminin kalitesi artırıldı.
Müşteri Memnuniyetinde Önemli Artış
Bayram tatilleri ve yaz tatilinin başlamasıyla birlikte, ENUYGUN.com otobüs hizmetlerinde kullanıcıların taleplerine hızla yanıt verdi. Yapılan iyileştirmeler, aşağıdaki alanlarda kullanıcı memnuniyetini artırmayı hedefledi:
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
MABEM ve Online Dershane Yaz Kurslarına Başvurular Devam Ediyor